آموزش تريد و فاركس + بورس

آموزش تريد و فاركس + بورس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تجارت اجتماعي چيست؟

تا چه حد يك معامله گر فعال هستيد؟ اگر در حال خواندن اين مطلب هستيد، به احتمال زياد از اينكه دنياي تجارت CFD و تجارت عمومي چقدر بزرگ شده است، به خوبي آگاه هستيد.

شايد حتي بيشتر از اين، شما خود را بيشتر در دنياي تجارت و مالي غوطه ور مي كنيد. روند معامله گران خرده فروشي مطمئناً وارد شده است و نشان خود را در جهان نشان داده است.

ممكن است براي شما هم پيش آمده باشد كه روندهاي فرعي جديدي را در مبحث تجارت آنلاين كشف كرده باشيد – به عنوان مثال، ممكن است از خود بپرسيد: تجارت اجتماعي چيست؟ تجارت كپي چيست؟ آيا آنها يك چيز در نظر گرفته مي شوند؟ با تجارت آينه اي اشتباه نشود، تجارت اجتماعي و تجارت كپي در دنياي مدرن تجارت با يكديگر در هم تنيده شده اند - در حالي كه تفاوت هاي مكمل خود را حفظ مي كنند.

اجازه دهيد در اينجا به جزئيات بيشتر در مورد "تجارت اجتماعي چيست؟" بپردازيم. تفاوت ها را درك كنيد و چگونه مي توانيد وسايل نقليه مرتبط را در سفر تجاري خود اعمال كنيد.

بيشتر بدانيد:

هفت نقل قول معاملاتي براي كمك به روانشناسي تجارت شما
تجارت اجتماعي: مقدمه

همانطور كه ما ثابت كرده ايم، مطمئناً تجارت اجتماعي در چند سال اخير روند رو به رشدي داشته است. رشد و پيشرفت هر صنعتي عوامل تاثيرگذار مختلفي دارد. يكي از اين عوامل كه هميشه وجود دارد، رويدادها يا اخباري است كه جهان را تحت تأثير قرار مي دهد. همه گيري سال 2020 كه اكنون در اكثر سال هاي 2021 سرايت كرده است، محرك بزرگي در محبوبيت تجارت اجتماعي بوده است.

به طور خلاصه اتفاقي كه چندي پيش روي داد، بازارها سقوط كردند و با افت بسيار منفي با اولين شيوع اين بيماري همه گير مواجه شدند. مردم شغل خود را از دست دادند، در خانه كار مي كردند يا درآمدشان به شدت كاهش يافته بود. واقعيتي كه براي بسياري از كارگران عادي و روزمره به شدت ضربه خورد، مي توان گفت اين زماني است كه ظهور تاجر خرده فروشي واقعاً به اوج خود رسيده بود. چارلز شواب حتي مطالعه اي را انجام داد كه دقيقاً اين را ثابت مي كرد و سال 2020 را به عنوان "سرمايه گذار نسل" معرفي كرد.

از آن زمان بسياري از افراد براي يادگيري نحوه معامله در بازار سهام در كارگزاران فاركس و CFD ثبت نام كرده اند. البته آموزش در اين صنعت كليدي است. هميشه بايد در نظر داشت كه معامله در هر ظرفيتي ريسك دارد و هر چه بيشتر اين را درك كنيد و از مديريت ريسك موثر استفاده كنيد، مستعد موفقيت خواهيد بود.

معامله گران جديد مطمئناً سبك، بخش بازار ترجيحي و در معرض ديد خود را پيدا كرده اند، اما در ميان اين تغيير در صنعت، تجارت اجتماعي نيز جايگاه خود را پيدا كرده است. تعداد فزاينده اي از معامله گران خرده فروشي وجود دارد كه به سبك معاملاتي خود اطمينان پيدا كرده اند، اما ممكن است در بازارهاي خاص وقت يا تخصص نداشته باشند.

اصطلاح "تجارت اجتماعي" زماني كه بسياري از معامله گران متوجه مي شوند كه از تجارت كپي براي افزايش فعاليت تجاري خود استفاده مي كنند، به كار گرفته شده است. اين همچنين يادآور استراتژي معاملاتي بسيار قديمي تري است كه به عنوان معاملات آينه اي شناخته مي شود، كه صرفاً بر تقليد از استراتژي معاملاتي يك معامله گر يا نمونه كار ديگر (و نه موقعيت هاي دقيق، مانند معاملات كپي) تمركز دارد.

اكنون كه تا حدودي در مورد عوامل تأثيرگذار كه تجارت اجتماعي را به آنچه كه امروز است مي‌شناسيد، بياييد به جزئيات بيشتري برويم تا به سؤال اصلي پاسخ دهيم، تجارت اجتماعي چيست؟

براي آشنايي بيشتر با تجارت آينه‌اي روي لينك زير كليك كنيد:

https://admiralmarkets.com/education/articles/automated-trading/mirror-trading-1

تجارت اجتماعي

تجارت اجتماعي چيست؟ ما آن را به ساده‌ترين روش تجزيه مي‌كنيم، زيرا به طور كلي، توضيح نسبتاً ساده‌اي است. تجارت اجتماعي اساساً شكلي از سرمايه گذاري است كه بر مشاركت جامعه متمركز است - سرمايه گذاران هم رفتارهاي تجاري ديگران را دنبال مي كنند و هم آنها را مشاهده مي كنند.

اين به اصطلاح جامعه معمولاً در يك پلت فرم تحت اللفظي قرار مي گيرد كه معامله گران مي توانند فعاليت معامله گران ديگر را تماشا كنند، نظرات آنها را دنبال كنند و خودشان نظرات و نظرات خود را بيان كنند.

تجارت اجتماعي به شما نگاهي جذاب به تجزيه و تحليل داده هاي مالي بر اساس حركات معامله گر موفق مي دهد، با گزينه اي براي استفاده از تجارت كپي براي كپي كردن واقعي حركات و استراتژي هاي دقيق آنها.

چرا تجارت اجتماعي محبوب است؟ خب، از نظر تئوري، براي شركت كردن نيازي به داشتن دانش زيادي نداريد... مخصوصاً اگر صرفاً به خاطر يادگيري از معامله گران با تجربه پيروي مي كنيد. هر كسي مي تواند درگير شود، اطلاعات به طور كلي براي همه سطوح تحصيلي به خوبي توضيح داده شده است. اين يك برد-برد براي همه است.

تجارت اجتماعي، به عنوان يك مفهوم، در واقع چتر كلي است كه هم تجارت كپي و هم تجارت آينه اي را در خود جاي داده است. اين دو، استراتژي‌هاي معاملاتي خاصي هستند كه مي‌توانند در نتيجه محيط تجارت اجتماعي اجرا شوند.

روند رو به رشد محبوب تجارت اجتماعي مي تواند به طور بالقوه نياز به بسياري از موقعيت هاي سنتي در دنياي مالي را برطرف كند. به عنوان مثال، مشاوران مديريت ثروت از زمان بحران مالي به طور كلي اعتماد زيادي را به مشتريان از دست داده اند. افراد آينده پول خود را به معناي واقعي كلمه در دستان خود مي گيرند. يك راه حل كم هزينه مانند تجارت اجتماعي ناگهان بسيار منطقي است.

قبل از اينكه اين بخش را كامل كنيم، به تفاوت هاي اساسي زير توجه كنيد:

    تجارت آينه اي: اولين استراتژي معاملاتي كه در سال 2000 پديدار شد، تجارت آينه اي با معاملات خودكار مرتبط است. اين شامل تكرار يك استراتژي است كه توسط يك معامله گر برنامه ريزي شده و بر روي سرور شركتي كه خدمات معاملاتي را ارائه مي دهد ميزباني مي شود تا آن را در دسترس كاربراني قرار دهد كه مي خواهند آن را اجرا كنند.
    تجارت كپي: در اين مورد، معامله گران موفق اين امكان را دارند كه براي معامله گران ديگر ثبت نام كنند تا با هزينه ماهانه اندكي، موقعيت دقيق خود را كپي كنند. در حالي كه شخصي كه كپي مي كند هميشه كنترل تنظيمات را در دست دارد، آنها اساساً حساب خود را براي باز كردن و بستن موقعيت هاي دقيق معامله گري كه مي خواهند كپي كنند تنظيم مي كنند.
    تجارت اجتماعي: اين مؤلفه واقعاً مهمترين است - تجارت اجتماعي موضوع اصلي است كه هم معاملات آينه اي و هم تجارت كپي را در خود جاي داده است. علاوه بر اين، تجارت اجتماعي به طور كلي به عنوان يك پلت فرم واقعي عمل مي كند كه در آن مي توانيد فعاليت هاي تجاري ديگران را مشاهده، به اشتراك بگذاريد و نظر دهيد.

مزاياي تجارت اجتماعي

همانطور كه ممكن است تصور كنيد، تجارت اجتماعي و استفاده از تجارت كپي در استراتژي كلي شما مي تواند مزاياي بالقوه اي را به همراه داشته باشد. هنگامي كه يك معامله گر مورد علاقه را پيدا كرديد، مي توانيد به راحتي و به سرعت در «تجارت كپي» ثبت نام كنيد. اين به شما اين امكان را مي دهد كه در ساير بازارهاي مورد علاقه قرار بگيريد و از مجموعه مهارت هاي اضافي در ميان مزاياي ديگر استفاده كنيد.

در زير برخي از مزاياي اصلي تجارت اجتماعي را خلاصه مي كنيم:

✅ امكان برقراري ارتباط با معامله گران ديگر، امكان پرسيدن سوالات در مورد انواع بازارها، ترديد در مورد تكنيك ها، بحث در مورد رويدادي كه سرمايه گذاران را تحت تاثير قرار مي دهد و غيره را ارائه مي دهد.

✅ اين امكان را به شما مي دهد كه بدون تجربه قبلي شروع به معامله كنيد و كم كم از معامله گران با تجربه ياد بگيريد، زيرا تجربه عملي كسب مي كنيد.

✅ آن دسته از معامله‌گراني كه از فشارهاي بالا حمايت نمي‌كنند و به راحتي تحت تأثير احساسات قرار مي‌گيرند، مي‌توانند با كپي كردن موقعيت‌هاي معامله‌گران ديگر، راهي براي سرمايه‌گذاري عاقلانه‌تر در تجارت اجتماعي بيابند.

معايب تجارت اجتماعي

در حالي كه مطمئناً تجارت اجتماعي مزايايي دارد، البته معايبي نيز وجود دارد كه بايد از آنها آگاه باشيد. تجارت اجتماعي نبايد به عنوان يك روش "معجزه آسا" براي تجارت در نظر گرفته شود كه نياز به عقل سليم و دقت لازم را از بين مي برد.

هنگام استفاده از تجارت اجتماعي و تجارت كپي در استراتژي خود، نكات زير را در نظر بگيريد:

❌ معامله گران جديدي كه تصميم به تجارت اجتماعي به عنوان اولين شكل تماس خود با بازار دارند، مي توانند راحت باشند، عمليات خود را به دست متخصصان بسپارند و به درستي آموزش نبينند. اين منجر به درك پايين‌تري از ريسك مي‌شود، كه هنگام تصميم‌گيري درباره ميزان سرمايه‌گذاري خطرناك است.

❌ مشخصات ريسك و سرمايه اي كه ما داريم مي تواند بسيار متفاوت از تريدري باشد كه ما آن را تكرار مي كنيم، بنابراين هنگام تكرار برخي استراتژي هاي پرخطر مانند اسكالپينگ، بايد مراقب باشيم.


تجارت اجتماعي: نتيجه گيري

اين مطالب حاوي توصيه‌هاي سرمايه‌گذاري، توصيه‌هاي سرمايه‌گذاري، پيشنهاد يا درخواست براي هرگونه معامله در ابزارهاي مالي نيست و نبايد تفسير شود. لطفاً توجه داشته باشيد كه چنين تجزيه و تحليل معاملاتي يك شاخص قابل اعتماد براي عملكرد فعلي يا آينده نيست، زيرا ممكن است شرايط در طول زمان تغيير كند. قبل از تصميم گيري براي سرمايه گذاري، بايد از مشاوران مالي مستقل مشاوره بگيريد تا اطمينان حاصل كنيد كه خطرات را درك مي كنيد.

براي شركت در دوره رايگان آموزش فاركس اينجا كليك نماييد!

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

به سادگي معاملات فاركس را به نفع خود تمام كنيد



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

بهمن ۱۴۰۱
آذر ۱۴۰۱
آبان ۱۴۰۱
مهر ۱۴۰۱
شهريور ۱۴۰۱
مرداد ۱۴۰۱


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
برقكار سيار
ويزيت پزشك در منزل





 



[ ساخت وبلاگ ]