آموزش تريد و فاركس + بورس

آموزش تريد و فاركس + بورس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۷ آذر ۱۴۰۱
نكاتي براي تجارت موفق در بازار فاركس

بسياري از مردم حاضرند ابتدا به سمت هر فرصت تجاري كه خود را نشان مي دهد عجله كنند. متأسفانه، به همين دليل است كه بسياري از افراد نمي توانند با پلتفرم فاركس درآمد كسب كنند. سرمايه گذاران ناآگاه تصميمات ناآگاهانه مي گيرند. اين نكات را بخوانيد تا دريابيد كه چگونه مي توانيد هميشه به عنوان يك سرمايه گذار آگاه عمل كنيد.

برنامه ريزي كنيد و به آن پايبند باشيد. معاملات فاركس داراي فراز و نشيب هاي زيادي است كه مي تواند احساسات شما را به عقب براند. ايجاد يك برنامه و پايبندي به آن از نظر مذهبي براي اجتناب از تصميم گيري بر اساس حرص يا ترس بسيار مهم است. پيروي از يك برنامه ممكن است گاهي اوقات دردناك باشد اما در دراز مدت شما را قوي تر مي كند.

بيشتر بدانيد:

راهنماي 6 مرحله اي براي اطمينان از قانوني بودن كارگزار شما

هنگام معامله در فاركس، مهم است كه كار را كوچك شروع كنيد و فقط از درآمدهاي خود از طريق معاملات براي افزودن بيشتر به سرمايه گذاري خود استفاده كنيد. اگر از همان ابتدا پول زيادي به سمت آن بياندازيد، در معرض خطر از دست دادن تمام پول خود در يك سرمايه گذاري بد قرار خواهيد داشت. عاقلانه نيست كه روي حسابي كه از آن مطمئن نيستيد، پول بيشتري را به خطر بيندازيد.

براي موفقيت در معاملات فاركس، با بازار مبارزه نكنيد، بلكه شكست هاي خود را بشناسيد و براي حذف كامل يا حداقل تطبيق آنها تلاش كنيد. مهمتر از همه، در دام اين باور نيفتيد كه به نوعي از تمام اسرار بازاريابي فاركس آگاه هستيد.

يك نكته عالي براي معاملات فاركس اين است كه هميشه معاملات خود را متنوع كنيد. وقتي تنوع مي دهيد، ريسك خود را در معاملات مختلف پخش مي كنيد. اين به شما كمك مي كند تا سود كنيد. شما هرگز نبايد تمام پول خود را در يك معامله قرار دهيد زيرا اگر آن معامله شكست بخورد، پول شما از بين مي رود.

اگر در نهايت با ضرر بزرگي مواجه شديد، براي مدتي بيرون برويد. استراحت كنيد. بسياري از معامله گران فاركس وقتي با ضرر بزرگ مواجه مي شوند، برنامه هاي معاملاتي خود را از دست مي دهند. آنها در نهايت تلاش مي‌كنند تا با كار منحصراً با همان ارز - كه در زمان ضرر استفاده مي‌شد - در بازار "انتقام بگيرند".

قبل از شروع سرمايه گذاري واقعي در فاركس، بايد ابتدا خود را آماده كنيد. براي آماده شدن بايد فاركس و چگونگي موفقيت را مطالعه كرد. همچنين استفاده از يك حساب عملي يا نسخه ي نمايشي فاركس باعث مي شود قبل از رفتن به چيز واقعي، با سيستم آشنا شويد. شخص بايد قبل از سرمايه گذاري پول خود را آماده كند.

زماني كه بازار به سمت شما پيش نمي رود، مايل به استراحت از معاملات فاركس باشيد. معاملات فاركس مي تواند به شدت استرس زا باشد و به خصوص زماني كه ضرر مي كنيد به شدت بر سلامت روحي و جسمي شما تأثير مي گذارد. استراحت هاي منظم معاملاتي به شما كمك مي كند به جاي معامله بر روي احساسات خود، به برنامه خود پايبند باشيد.

پس از كسب سود مناسب، به تجارت بعدي برويد. در حالي كه خوب است سود خود را براي مدت كوتاهي اجرا كنيد، اگر حريص شويد و آن را بيش از حد طولاني بگذرانيد، همه چيزهايي را كه به دست آورده ايد از دست خواهيد داد. به خودتان اجازه دهيد كمي سود كمتري داشته باشيد تا مطمئن شويد كه اين سود را حفظ مي كنيد.

معامله‌گران مبتدي فاركس اغلب از خود مي‌پرسند كه چه زماني عاقلانه است كه از يك حساب آزمايشي به يك حساب واقعي حركت كنيد. يك قانون سرانگشتي خوب اين است كه بعد از دو يا سه ماه به يك اكانت ميكرو و شش ماه بعد از آن به يك حساب معمولي برويد تا زمان زيادي براي يادگيري بدون متحمل شدن ضررهاي زياد در اختيار شما قرار دهد.

به روز نگه داشتن امور جاري جهان مي تواند يك ويژگي بسيار خوب در هنگام استفاده از فاركس باشد. بحران هاي سياسي مانند جنگ ها، كشمكش هاي داخلي و بسياري موارد ديگر مي تواند ارزش پول را كاهش دهد. همچنين، مواردي مانند بلاياي طبيعي كه قابل پيش بيني است، ممكن است ارزش ارز را كاهش دهد. اگر مي‌خواهند سرمايه‌گذاري‌هاي خود را ايمن نگه دارند، بايد هميشه در جريان آنچه در جهان مي‌گذرد، بمانند.

براي كسب درآمد در معاملات ارزي، لازم است قبل از انجام معامله، شرايط يك ارز خاص را بررسي كنيد. اين را مي توان با خواندن اخبار و داده هاي سياسي مختلف مرتبط با كشوري كه براي تجارت با آن انتخاب مي كنيد، انجام داد. واحد پول يك كشور معمولا بازتابي از خود كشور است.

بازارهاي فاركس مي توانند بسيار ريسك پذير باشند. بنابراين، هنگام سرمايه گذاري، بايد سرمايه گذاري هاي خود را پوشش دهيد. يكي از راه هاي عالي براي انجام اين كار استفاده از گزينه ها است. يك گزينه اساساً به شما اين امكان را مي دهد كه در آينده براي يك ارز با نرخ تعيين شده معامله كنيد. اگر نرخ فعلي بهتر است؛ با اين حال، همچنان مي توانيد با نرخ فعلي معامله كنيد. هنگامي كه تصميم به سرمايه گذاري در يك ارز مي گيريد، داشتن گزينه اي براي بازپرداخت مي تواند ريسك شما را كاهش دهد.

قبل از شروع كار با فاركس، مطمئن شويد كه تجهيزات مناسبي داريد. شما به يك كامپيوتر نسبتاً سريع با مقدار حافظه مناسب نياز داريد. به ياد داشته باشيد كه پلتفرم هاي فاركس برنامه هايي هستند كه اطلاعات را در زمان واقعي دريافت مي كنند: براي اينكه بتوانيد يك پلت فرم فاركس را راه اندازي كنيد به حداقل 512 مگابايت رم نياز داريد.


براي آشنايي با الگوي سر و شانه اين مقاله را مطالعه كنيد!
به دنبال كارگزاران فاركس باشيد كه به شما يك حساب عملي ارائه مي دهند. بهترين راه براي يادگيري معاملات فاركس اين است كه يك حساب تمريني داشته باشيد و آب را آزمايش كنيد. ممكن است در ابتدا عملكرد خوبي نداشته باشيد، اما بهتر خواهيد شد. فقط به جايي كه اشتباه كرديد نگاه كنيد و دوباره امتحان كنيد.

از سيگنال هاي هفتگي و روزانه استفاده كنيد. دنبال كردن سيگنال‌هاي هفتگي مي‌تواند مسير حركت بازار را به شما نشان دهد، اما سيگنال‌هاي روزانه بهترين نقاط ورود و خروج را به شما ارائه مي‌دهند. از هر دوي اين موارد به نفع خود استفاده كنيد تا دستاوردهاي بالقوه خود را به حداكثر برسانيد يا ضررهاي احتمالي خود را به حداقل برسانيد. سيگنال هاي روزانه بايد با سيگنال هاي هفتگي مطابقت داشته باشد.

براي كمك به تجارت مناسب در فاركس، داشتن درك درستي از مباني ارزش گذاري ارز و ارز بسيار مهم است. فاركس يا ارز خارجي بر اساس ارزش درك شده دو ارز نسبت به يكديگر است و تحت تأثير ثبات سياسي كشور، تورم و نرخ هاي بهره از جمله موارد ديگر است. اين را در هنگام معامله در نظر داشته باشيد و در مورد فاركس بيشتر بدانيد تا تجربه يادگيري خود را به حداكثر برسانيد.

از بين هر فردي كه تا به حال در بازار ارز به سود رسيده است، مي توانيد 100٪ مطمئن باشيد كه هيچ يك از آنها در اين بازار خوش شانس نبوده اند. همه آن‌ها مي‌دانند دارند چه كار مي‌كنند و همه از فرصت‌ها استفاده مي‌كنند. اگر نكات ذكر شده در بالا را دنبال كنيد، مي توانيد ياد بگيريد كه همين كار را انجام دهيد.

براي آشنايي بيشتر با راهنماي 5 مرحله اي براي برنده شدن در معاملات فاركس كليك كنيد:

https://corporatefinanceinstitute.com/resources/foreign-exchange/the-5-step-guide-to-winning-forex-trading/

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

به سادگي معاملات فاركس را به نفع خود تمام كنيد



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

بهمن ۱۴۰۱
آذر ۱۴۰۱
آبان ۱۴۰۱
مهر ۱۴۰۱
شهريور ۱۴۰۱
مرداد ۱۴۰۱


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
برقكار سيار
ويزيت پزشك در منزل





 



[ ساخت وبلاگ ]