آموزش تريد و فاركس + بورس

آموزش تريد و فاركس + بورس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۷ آذر ۱۴۰۱
آيا مي خواهيد همه چيز را در مورد فاركس بدانيد؟ اينجا بيشتر بياموزيد

در اين عصر و عصر به دست آوردن پول دقيقاً آسان نيست، بنابراين براي اينكه مردم آن را رها كنند، سرمايه گذاري واقعاً بايد درست باشد. و اگر به فكر آمدن به بازار فاركس براي سرمايه گذاري هستيد، ممكن است حتي نتوانيد تشخيص دهيد چه چيزي صدا دارد و چه چيزي نيست. اين نكات زير به شما كمك مي كند تا همه چيز را براي شما روشن كنيد.

در معاملات فاركس بايد الگوهاي موفق را شناسايي كرده و به آنها پايبند باشيد. اين در مورد استفاده از اسكريپت ها يا ربات هاي خودكار براي خريد و فروش نيست. كليد موفقيت فاركس اين است كه موقعيت‌هايي را تعريف كنيد كه در آن يك استراتژي برنده داريد و هميشه آن استراتژي را زماني كه موقعيت مناسب پيش مي‌آيد به كار بگيريد.

بيشتر بدانيد:

نكاتي براي تجارت موفق در بازار فاركس



اگر در تجارت تازه كار هستيد، به عنوان يك معامله گر كوچك شروع كنيد. حساب تجاري كوچك خود را حداقل يك سال نگه داريد تا طناب ها را ياد بگيريد. سپس پس از سال، معاملات خوب و بد خود را تجزيه و تحليل كنيد. مطمئن شويد كه به خصوص روي موارد بد تمركز كرده ايد تا ياد بگيريد چگونه از آنها دوري كنيد.

هنگام معامله يك جفت ارز خارجي، مهم است كه در مورد هر دو ارز در اين جفت تحقيق كنيد. دانستن يك ارز واحد از جفت ارز كافي نيست. تجارت موفق در فاركس به اين بستگي دارد كه بتوانيم ببينيم ارزها چگونه ممكن است بر يكديگر تأثير بگذارند، نه فقط نحوه رفتار يك ارز.

استفاده از دستورات حد و ضرر هنگام معامله در بازار فاركس براي كسب درآمد و كاهش ضرر ضروري است. در دقيقه اي كه شما سفارش مي دهيد، ارزها تغيير مي كنند، بنابراين استفاده از يك سفارش محدود تضمين مي كند كه قيمت مورد نظرتان را دريافت كنيد. توقف ضرر ريسك شما را در بازار محدود مي كند.

سود خود را مجدداً سرمايه گذاري كنيد يا روي آن نگه داريد و براي حفظ سود خود عاقلانه از معاملات حاشيه استفاده كنيد. پتانسيل افزايش سود شما به طور قابل توجهي در حاشيه است. اما شما بايد از آن به درستي استفاده كنيد، در غير اين صورت ضرر و زيان شما مي تواند بسيار بيشتر از چيزي باشد كه تا به حال به دست آورده ايد. شما فقط زماني بايد با مارجين معامله كنيد كه از موقعيت خود بسيار مطمئن هستيد. فقط زماني از حاشيه استفاده كنيد كه ريسك حداقل باشد.

از اشتباهات خود در بازار فاركس درس بگيريد. ضررهاي خود را تجزيه و تحليل كنيد و سعي كنيد دلايل باخت را مشخص كنيد. اگرچه اجتناب از نگاه كردن به ضرر وسوسه انگيز است، اما در مقابل انگيزه مقاومت كنيد. با درس گرفتن از اشتباهات خود مي توانيد از تكرار آنها جلوگيري كنيد، بنابراين از ضرر بيشتر در بازار جلوگيري كنيد.

در بازار فاركس، هنگامي كه درك درستي از معاملات خود به دست آوريد، وسوسه انگيز خواهد بود كه اولين سود خود را به معاملات اضافي بازگردانيد. در مقابل اين وسوسه مقاومت كنيد! به ياد داشته باشيد كه در نهايت براي كسب درآمد در بازار هستيد. وقتي در دسترس قرار گرفت از سودهاي جامد استفاده كنيد. اجازه دادن به پول شما يك دستور العمل براي شكستن قلب است.

يك نكته عالي تجارت فاركس اين است كه فروتن باشيد و بتوانيد همه چيز را در چشم انداز قرار دهيد. شما نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه هر بار برنده شويد. با چنين طرز فكري به عنوان يك معامله گر دوام زيادي نخواهيد داشت. شكست‌ها را همان‌طور كه مي‌آيند بپذيريد و وقتي برنده نشديد بيش از حد واكنش نشان ندهيد.

هنگامي كه يك هدف سود تعيين مي كنيد، اجازه دهيد معامله شما به آن هدف برسد. اميد در مواجهه با موقعيت باخت يك قاتل است، با اين حال، ترس مي تواند در موقعيت برنده به قيمت تمام شود. اگر هدفي در ذهن داريد، آن هدف را هدف بگيريد و اجازه ندهيد نگراني از يك چرخش باعث شود قبل از اينكه به سود خود پي ببريد، از آن خارج شويد. به برنامه پايبند باشيد.

هنگام شروع تجارت فاركس، مقدار معاملات خود را در روز به حدود 10 تا 20 پيپ در هر معامله محدود كنيد. كم كم در كسب سود عالي باشيد. هنگامي كه به درآمد كمي دست يافتيد، به آرامي ميزان پيپ در هر معامله را افزايش دهيد تا سعي كنيد پول بيشتري كسب كنيد.

وقتي نوبت به تجارت فاركس مي رسد، با كشورهايي كه مشكلات سياسي يا اقتصادي دارند كار نكنيد. با برخورد با اين كشور، شما با آتش بازي مي كنيد زيرا مشكلات ديگري در كشور مي تواند ارزش پول آنها را تحت تاثير قرار دهد كه مي تواند باعث از دست دادن مقدار قابل توجهي از سرمايه شما شود.

هنگام استفاده از اهرم، مطمئن شويد كه در مورد چيست. از آنجايي كه فاركس به شما امكان مي دهد در مقايسه با ميزان سرمايه گذاري خود فقط سود بسيار كمي داشته باشيد، بايد مبالغ بالايي سرمايه گذاري كنيد. شما مي توانيد پولي را كه قرار است سرمايه گذاري كنيد وام بگيريد، اما اگر آن را از دست بدهيد، مسئول اين مبلغ خواهيد بود.

تصميمات تجاري خود را زماني اتخاذ كنيد كه تمام معاملات شما بسته شده و شما از بازار دور هستيد. عيني بودن يكي از با ارزش ترين ويژگي هاي يك معامله گر خوب فاركس است. هنگامي كه معاملات فعال داريد، به خصوص اگر آنها مطابق با شما نيستند، هر تصميمي تحت تأثير وضعيت ذهني شما قرار مي گيرد و حتي ممكن است تا دير نشده متوجه آن شويد.

هنگام معامله، مطمئن شويد كه اهداف خود را مي دانيد. آيا مي خواهيد ثروتمند شويد يا فقط به دنبال كسب درآمد بيشتر سرگرم كننده هستيد؟ چه مقدار زمان مي توانيد صرف دانستن نكات زير و بم معاملات كنيد؟ همه اينها را از قبل مشخص كنيد و مطمئناً راه طولاني را خواهيد رفت.

نكته ديگر براي فاركس اين است كه مطمئن شويد كارگزار خود را با دقت انتخاب كرده ايد. شما كسي را مي خواهيد كه صادق باشد كه بازارها را هم بشناسد. شما نمي خواهيد به خاطر يك دلال بد در يك موقعيت وحشتناك قرار بگيريد. تحقيق ميكني در نهايت ارزش وقت شما را خواهد داشت.

مهمترين نكته فاركس كه بايد بدانيد اين است كه بايد ضررهاي خود را زودتر كاهش دهيد. حفظ سرمايه از اهميت بالايي برخوردار است. اگر از اين قانون پيروي نكنيد، تقريباً مطمئناً هرگز نمي توانيد به عنوان يك معامله گر فاركس سود ثابتي داشته باشيد. كاهش زودهنگام ضرر، اشتباه شماره يك معامله گران فاركس است.

با خواندن نكات بالا، بايد بتوانيد با ديدن يك معامله خوب متوجه شويد. بديهي است كه شما همچنان مجبور خواهيد بود فراتر از آنچه اين مقاله به شما آموزش داده است به يادگيري ادامه دهيد، اما اين مكان عالي براي شروع ماموريت خود براي كسب درآمد خوب در بازار فاركس است.

براي آشنايي با مباني تجارت فاركس كليك كنيد:

https://www.thebalancemoney.com/what-is-forex-trading-1031015

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

به سادگي معاملات فاركس را به نفع خود تمام كنيد



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

بهمن ۱۴۰۱
آذر ۱۴۰۱
آبان ۱۴۰۱
مهر ۱۴۰۱
شهريور ۱۴۰۱
مرداد ۱۴۰۱


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
برقكار سيار
ويزيت پزشك در منزل





 



[ ساخت وبلاگ ]