آموزش تريد و فاركس + بورس

آموزش تريد و فاركس + بورس

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۷ آذر ۱۴۰۱
با اين نكات سودهاي موجود در بازار فاركس را بيابيد

داشتن چند دلار اضافي و تصميم به انداختن آن در پلتفرمي مانند فاركس مي‌تواند حركت عاقلانه‌اي باشد، اما باز هم، مي‌تواند حركت بسيار بدي باشد. همه چيز به دانسته هاي شما در مورد فاركس بستگي دارد. اگر براي كسب سود نياز به يادگيري در مورد پلتفرم داريد، اين نكات آموزنده را بررسي كنيد.

بيشتر بدانيد:

فاركس با رعايت اين نكات بسيار ساده است



اعتماد به نفس در هر معامله اي كه با فاركس انجام مي دهيد مهم است، بنابراين هرگز اجازه ندهيد شك و ترديد وارد شود و تجارت شما را خراب كند. ثانياً حدس زدن خود باعث مي‌شود كه تصميمات بد خيلي بيشتري بگيريد تا تصميم‌هاي خوب. اين دقيقاً نحوه عملكرد معاملات است. هنگامي كه شروع به شك به توانايي خود كرديد، ناگزير تمام حركات اشتباه را انجام خواهيد داد و با نرخ هشدار دهنده اي پول را از دست خواهيد داد.

قبل از اينكه واقعاً وارد معامله شويد، يك برنامه معاملاتي ايجاد كنيد. شما نيازي به تصميم گيري در هنگام معامله نداريد كه بر احساسات شما متكي است. مطمئن شويد كه تاكتيك هاي خود را برنامه ريزي كرده ايد. اين موارد بايد شامل مواردي مانند نقاط ورود و خروج و اهداف باشد. به برنامه خود پايبند باشيد و فقط در صورت لزوم در طول جلسه تغييرات كمي ايجاد كنيد.

به تمام روندهاي بازار در طول سال يا فصل گذشته نگاه كنيد. اين به شما كمك مي كند تا بهترين چارچوب زماني براي ورود و بهترين زمان براي خروج را تعيين كنيد. اين نوع تجزيه و تحليل سود شما را به حداكثر مي رساند و زيان هايي را كه با آن مواجه مي شويد به حداقل مي رساند.

مقالاتي را به صورت آنلاين يا روزنامه هايي كه به بازارهاي خارجي مرتبط هستند بخوانيد. اين به شما كمك مي كند تا دقيقاً آنچه را كه در جهان مي گذرد و بر سرمايه گذاري هاي شما تأثير مي گذارد، بسنجيد. درك اينكه دقيقاً با چه چيزي روبرو هستيد به شما كمك مي كند تا تصميمات منطقي بگيريد كه مي تواند پول اضافي زيادي براي شما به همراه داشته باشد.

به طور منظم از سود خود پرداخت كنيد. بسياري از معامله گران تمايل دارند اين مرحله را فراموش كنند و فقط سود خود را به سرمايه گذاري هاي جديد تبديل كنند. با استفاده از اين روش، تنها يك ركود بد براي كاهش درآمد شما انجام مي شود. تعداد دفعات دريافت سود را به برنامه معاملاتي خود اضافه كنيد و از آن پيروي كنيد.

براي بهتر شدن بايد تمرين كنيد. به اين ترتيب، احساس بازار را در زمان واقعي، اما بدون ريسك كردن پول واقعي، دريافت مي‌كنيد. شما مي توانيد از آموزش هاي متعدد موجود به صورت آنلاين استفاده كنيد. قبل از اجراي تجارت اوليه دنياي واقعي خود، بايد هر كاري كه ممكن است براي به دست آوردن اطلاعات و درك خوبي از فرآيند انجام دهيد.

براي آشنايي با استراتژي معاملاتي اسكالپ كليك كنيد!

در معاملات، بايد بدانيد چه زماني بايد ضرر خود را كاهش دهيد. شما بايد زودتر با ضررها كنار بياييد تا از بدتر شدن آنها با ماندن طولاني تر آنها جلوگيري كنيد. اين پول واقعي است كه شما در خط داريد، بنابراين در مورد اينكه چه زماني بايد ضرر خود را متوقف كنيد تا تأثير آن را به حداقل برسانيد، هوشمندانه عمل كنيد.

يك نكته عالي براي معاملات فاركس اين است كه هميشه مراقب باشيد و هنگام معامله بي پروا نشويد. اگر مطمئن نيستيد و نظرات شما توسط مشاوراني كه به آنها اعتماد داريد پشتيباني نمي شود، بهتر است معامله نكنيد. فقط زماني معامله كنيد كه احساس كنيد به خوبي از پيامدهاي مثبت و منفي يك معامله مطلع هستيد.

فقط در صورتي بايد با فاركس معامله كنيد كه واقعاً مي خواهيد انجام دهيد. دنبال كردن فاركس به عنوان يك فرصت شغلي آسان يا به دليل نياز مبرم به پول، شما را به يكي از 85 درصد سرمايه گذاراني تبديل مي كند كه شكست خورده اند. شما بايد با فاركس معامله كنيد زيرا اين كاري است كه واقعاً مي خواهيد انجام دهيد و هيچ دليل ديگري ندارد.

براي آشنايي با سودآورترين استراتژي هاي معاملاتي فاركس كليك كنيد:

https://www.litefinance.org/blog/for-beginners/trading-strategies/three-profitable-forex-trading-strategies/

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

به سادگي معاملات فاركس را به نفع خود تمام كنيد



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

بهمن ۱۴۰۱
آذر ۱۴۰۱
آبان ۱۴۰۱
مهر ۱۴۰۱
شهريور ۱۴۰۱
مرداد ۱۴۰۱


پيوند ها

خريد اپل ايدي
سئو
ساخت وبلاگ
برقكار سيار
ويزيت پزشك در منزل





 



[ ساخت وبلاگ ]